Gülşen Açıkgöz Ödülden ödüle koşuyor
Mustafakemalpaşa'lı Yönetmen Gülşen Açıkgöz Ödülden ödüle koşuyor
Haber: Serkan CANDAŞ
Mustafakemalpaşa doğumlu Gülşen Açıkgöz geçtiğimiz haftalarda düzenlenen Zirve ödüllerinde en iyi yönetmen ödülüne layık görülmüştü. Bu defa da Açıkgöz, BHS Group Medya ve Türkiye Azerbaycan Strateji ve Ekonomi Kulübü’nün 4. kez organize ettiği Türkiye & Azerbaycan Kardeşlik Ödülleri gecesinde en iyi yönetmen ödülünü aldı.
Korku filmlerine imza atan ve Nefrin filmi ile zirveye ulaşan Açıkgöz, Türkiye’de ilk korku filmleri kadın yönetmeni olarak tanındı. Dizi yönetmenliği de yapan Gülşen Açıkgöz, sosyal medya üzerinden yaptığı paylaşımda: ”Kızıma bırakacağım en güzel mirasım ödüllerim ve başarılarım” dedi.






Benzer Haberler
İHSAN TAŞ’TAN ÇEVRE DOSTU “YEŞİL SET” PROJESİ
"ŞEBNEM FERAH KONSERİNDE KİLOMETRELERCE KUYRUK OLUŞTU"
DEFNE SAMYELİ’DEN KATARSİS’TE ÇARPICI İTİRAFLAR: “BABAM GİDİNCE BİR DAHA HİÇ MUTLU OLAMADIK”
Tuğba Özay’dan Vasiyet: "O Çiftliği Devlete Bağışlayacağım!"
ZEYNEP MANSUR'DAN 90'LARA ÖVGÜ
Sanat dünyasında başarı tesadüf değildir…
TUĞBA ÖZAY’DAN GELENEKSEL BULUŞMA: "TUBİSTLER" DOĞADA BİR ARAYA GELDİ
Ege’den “Karanlıktan Aydınlığa ”ya Yeni Dokunuş